Måndag- med rutiner

Nu är semestern över för denna gången och jag välkommnar vardagen med rutiner igen =)

Elias började dagis igen. Men dem hade missat att skriva att han skulle komma tillbaka denna måndagen. Dem hade bara skrivit 13 Augusti då han skulle börja varje dag. Men jag hade ju skickat in schemat till kommunen. Jaja, de verkar rätt snurriga på kommunen. Ingenting har ju gått smiidigt sen vi flyttade ner så varför skulle detta funka. Haha
Men han fick ju vara där iaf, eftersom att de faktiskt är kommunen som felat...
 
Jag städade undervåningen och bytte sängkläder, tvättade osv. Skönt att ha de gjort.
När Elias sen kom hem från dagis hade jag mer tid att leka med barnen. Bara maten som fkulle lagas =)

De hade gått skapligt på dagis, vissa dummheter hade han gjort men dem hade satt sig och pratat med honom och han fick lugnat sig.
Hemma gick de också bra. Och läggningen var inga problem, han var riktigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0