Kallt

Jag tror nog att de är dags att sluta sova med fönstret öppet på natten. I natt var de riktigt kallt inne i sovrummet. Men de är ju skönt att de är varmt på dagen iaf.
 
Igår gick dagen så bra här hemma. Så underbart när de inte är något bråkande och tjaffsande alls. Elias gick över till en kompis efter dagis och sen såg jag inte honom på 2tim och 40 mi ( jag kikade ju givetvis ut och kollade så allt var bra )
Jag bytte till sittdelen i syskonvagnen med, och Leya trivs mycket bättre i den =) Så fort hon ligger ner på ryg försöker hon att sätta sig upp, hon vill inte ligga plant, samma i babysittern.
Att sitta i Liams matsol är de bästa tycker hon, för där kan jag inte lägga henne ner =) De är bara de att Liam blir riktigt sur när han ser att Leya tagit HANS stol. Men i helgen får vi hem den andra så då kan den ha varsinn =)
 
Idag har vi ingenting planerat. Elias ska till dagis och jag och dem små är hemma.Blir nog att gå ut och leka lite, Liam älskar ju sin gunga =) Tror att han skulle kunna gunga en hel dag om han fick
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0