Intressant

De ska bli intressant och se hur jag ska komma upp ur sängen i morgon. Den är något mjukare än sjukhusets som jag precis kom upp ur. Får se till att komma upp innan älsklingen och pojkarna åker imorgon.

Men annars är de rätt skönt att ha kommit hem, saknar värktabletterna dock. Fick bara ta panodil här hemma. Sjukt. På sjukhuset fick jag både morfin tabletter och morfin intravenöst och panodil. Och gå från allt de till bara panodil var ett stort hopp måste jag säga. Men de ska ju bli bättre för varje dag så de ser jag fram emot.

Nu ska jag försöka sova lite. På sjukhuset vaknar man ju ofta. Dem pratar högt ute i korridoren ( dem hade "kontoret" precis utanför mitt rum. Och dem var inne titt som tätt på rummet och dörren låt som jag vet inte vad. Så mycket sömn har de inte blivit på natten.

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0