Ingen bra dag

Idag har de inte vart någon bra dag. Värken har vart nästan olidlig och jag kan inte hålla Leya. Hur sjutton ska de gå när Bosse åker och jobbar imorgon? Vet inte hur jag ska lösa detta fram tills jag inte har ont mer. Läkaren sa att värken borde vart borta redan igår. Men icke. Igår var den bästa dagen.
Fan vad jag hatar detta. Kan knappt klara mig själv, och dessutom ska jag klara av barnen med. Är jätte glad att svärmor kan ta Liam på söndag, för honom kan jag inte lyfta i och ur bilen hur jag än bär mig åt just nu


Kommentarer
Postat av: Iren Apelgren

Men kan inte Bosse ta föräldrar ledigt i några dagar för att hjälpa till

2012-08-25 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0