Huligan

När barnen kom hem ikväll var dem riktigt trötta elias grt så fort man sa ngot till honom och Liam levde rövare. De märks så tydligt på Liam när han är trött, han kan inte sitta still, han bits och han slåss. Buffar man tillbaka på honom så gråter han direkt.
Han höll igång en stund, men tillslut orkade jag inte vara på min vakt längre så Bosse fick ta och lägga honom. Han kom och försökte slå mig i magen några gånger och de vill jag absolut inte att han ska

Ikväll kunde jag duscha också och de var skönt. Men samtidigt en utmaning hjärtat slår hur fort som helst när jag stått upp en stund och de svartnar för ögonen. Men de gick.

Bosse fick sedan göra leya iordning ( första gången han byter blöja på henne ) jag klarad inte att stå mer.
Han gjorde även iordning maten till henne så gav jag den. Och med denna vilan jag fick efter detta gjorde att jag kände mig skapligt ok. Hoppas detta var vändningen. Nu vill jag bara att de ska gå frammåt så att jag kan ta hand om mina barn.

Natti natt på er


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

men va tråkigt! ja är där inne nu, dock så märkte jag att när jag försökte gå in via firefox funka de inte men google cromhe å explorer funkar :)

2012-08-26 @ 11:13:43
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

skojar du me mej har bosse aldrig bytt blöja på sin dotter förens nu? :O
hur kommer de sig om man får fråga? :)
Kramis

2012-08-26 @ 14:44:11
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0