Gravid?

Nä, de är jag inte. Men min mage är så svullen så de ser ut som jag är gravid i minst månad 6-7.
Jag kan inte gå på toa och har inte kunnat sen morgonen den dagen jag opererades. Alltså i onsdags. Så en förstoppning på min redan ömma mage. Detta är inte att rekomendera. Fy fan så ont jag har.

Hoppas medicinen kommer med posten imorgon. För jag står inte ut så mycket mer nu.

Och på allt detta är Elias inne i nån jävla trots igen. Han hade en enda lugn vecka. Suck!
Han har ju haft stor frihet här att kunna få gå till kompisar själv. Men igår gick han från kompis och skulle gå till affären själv. Tur va att grannens stora kille såg honom innan han kom till stora vägen och fick med honom hem.

Idag gick han till grannen längst ner på gatan och in i deras trädgård på baksidan efter att han vart hos en kompis. Så nu har han utegångsförbud om jag inte är med. På veckorna iaf. För jag kan ju inte bara gå hemmifrån och leta efter honom. Har ju de andra två med.

Idag gick grannens sambo och hämtade honom vilket jag var mycket tacksam över. Har jätte bra grannar här måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0