God morgon

God morgon på er. Vet inte om de är någon som läser min blogg för kommentarerna är få. Men jag skriver ändå.
Fast man får större glöd av att skriva om man vet att man har läsare =)

Idag är de första dagen på dagis för Liam. Jag kommer vara med. Men han har ju vart med vid lämning/ hämtning så han känner till stället.
Tror inte att de kommer vara några problem, men de kan ju bli bakslag.

Jag misstänker att Elias kommer att hålla sig runt mig, för han har blivit väldigt mammig.

Nä nu får jag sätta fart om jag ska hinna
Ha en bra dag alla


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser!!:) mysigt att kunna följa er! Lycka till idag!

2012-08-20 @ 07:57:28
Postat av: Hanna

Jag läser! Mysigt att kunna följa er. Lycka till idag! Kram!

2012-08-20 @ 08:00:10
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Jag läser ju. Är rätt dålig på att kommentera bara :-)

2012-08-24 @ 20:49:50
URL: http://ruina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0