Jaha

1 dag över tiden idag då. Har inga större förhoppningar idag heller.

Elias och Bosse är nu och kör lite väggar till järnvägen, Liam sover och jag håller på att tvätta. Idag har jag sett till att jag har att göra. SÅ förbaskat trist den sista tiden att behöva gå över tiden. Varje dag känns som en vecka typ.
Men jag håller tummarna att läkaren imorgon väljer att sätta igång mig. Bosse har ledigt från jobbet imorgon så de hade passat kanon.

Idag ska de tvättas så mycket de går, packa ner skafferi grejer och lite annat. Sen åker vi till Torp och äter mat och köper blöjor.

Nä, nu ska jag återgå till tvätten


Kommentarer
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Jag har ju inte gått över tiden, men kan tänka mig att det är otroligt frustrerande. Minsta lilla grej väcker hoppet om att det är på gång. Får verkligen hoppas att det blir igångsättning imorrn :-)

2012-04-22 @ 12:58:56
URL: http://ruina.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag gick 11 dagar över förra gången. Med förvärkar till o från i två veckor. Höll ju på att drivas till vansinne innan sonen var ute. :)



Men idag blir du nog igångsatt får vi hoppas! Lycka till!

2012-04-23 @ 08:48:18
URL: http://livetnerochupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0