Luras

Alltså detta med att luras är inte min grej. Det har vart SVÅRT.

( Detta är ett tidsinställt inlägg så Hanna kan inte se de innan fruhippan har varit, och därför står de i konstig nu/ dåtid )

Hanna har ju gift sig, och nu skulle de ordnas en fruhippa. Datum var klart 21 september samtidigt som Jonny skulle få sin svensexa. Men ingen kunde ha barnen. Så fruhippan flyttades fram till 5 Oktober. 

Då hade vi ju planerat släktkalaset för Elias så jag kunde ju inte vara med. Lite tråkigt. 
Men nu till saken.

Hanna tror att hon ska på kalas på lördagen. Och när jag pratat med henne innan så har vi kommit in på kalaset och pratat om de att vi syns då osv. Och att hon gärna hjälper till och fixar.  Hihi och jag som innerst inne vet att hon inte kommer :-) fick bita mig i tungan många gånger i onsdags under vårt samtal i telefonen.

Hon har nu i 2 helger väntat på att de ska ske men inget har hänt. Så de ska bli kul att höra efter helgen hur hon reagerat när hon var helt oförberedd. ;-) och tror sig ha planerat annat. 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi förstår hur svårt det måste ha varit! Och jag bara babblade på😄 Även om jag var förberedd på att något kunde hända hade man kalas-planer😂😄 men kul blev dagen och jag hoppas kalaset blev bra med😊 kram!!

2013-10-06 @ 10:58:20
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0