Pratat

Psykologen ringde och jag fick pratat med henne om hur denna veckan har varit sen E började träffa henne.

Jag har vart lite rädd att hon inte sett hela bilden. För när vi är hos henne så har han skärpt sig. Visst han har inte kunnat sitta still och han har försökt börja med andra saker osv men ändå vart lugn mot vad han är i vardagen.
Men hon hade sett de mesta sa hon och hon går även på vad jag har berättat och vad förskolan sagt osv.

Om 5 veckor, efter semestern, får vi veta bedömningen. Om de går vidare till BUP eller inte. Men psykologen trode att de går vidare utan att ha sammanställt allt.
Då börjar ännu en prosess på några månader.
Så de är ju bara första delen i utredningen som är klar.

Jag hoppades ju på att utredningen skulle vara klar innan bebis kommer, så hoppas de inte är köer till utredningarna på BUP.

Vi kommer iaf vara 2 under semestern som kan turas om. Och vi kan dela på pojkarna där konflikterna oftast uppstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0