Torp

Idag åkte jag, Elias och Leya till Torp i Uddevalla en sväng. Hade tänkt att hälsa på  någon men alla var borta denna Lördag ( semestrar )
 
Anledningen att de blev Torp var för att visa Olivia vägen genom Göteborg, men jag kännde att de var rätt "jobbigt" att bara åka tur och retur så jag passade på att gå i affärer med. Allt under ett tak eller två gillar jag =)

Hittade en klänning på rean till Leya. Sen blev de en tunika och leggins, fleece jacka och 2 mössor till henne. Elias hittade jag en långärmad tröja till.
Letade efter en jacka till Liam men fanns ingen i hans storlek.
 
 
Elias stormtrivs i sitt nya rum. Så nu har Liam flyttat in i hans gamla. Han trivs dock inte lika bra, men de kan bero på att gardinerna där inne gör att de blir mörkare. Så en lampa tänd så slocknade han snabbt =)
 
Nu ska jag planera hur jag ska renovera Leyas rum. Vet på ett ugnefär hur jag vill ha de men ska hitta just den rätta tapeten med. Ska jaga rätt på den
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0