Tisdag

Idag satte jag klockan på 8. Ja, måste de nu när Elias har flyttat ner sitt rum så tittar han på tv och leker där nere tills vi vaknar här uppe =)

Jag skulle till barnmorskan i Svenljunga på efterkontrollen. ( bättre sent än aldrig ) Allt såg bra ut. Jätte trevlig barnmorska. Skulle ha varit där för längesedan, men hade glömt bort att ringa och boka tid. Och sen nör jag fick gjort de fick barnmorskan förhinder. Så de blev framskjutet för Bosse jobbade och jag kom inte iväg osv.
Men nu är de gjort
 
Passade på att åka och handla när jag ändå var i Svenljunga så behöver jag inte göra de med alla barnen i veckan.
Väl hemma sen så sov Liam. Elias var ute och lekte och jag var tvungen att ge Leya mat, hon var jätte hungrig efter vår lilla tripp.
 
Bosse åkte och jobbade idag. Liam var gott sur över att han inte fick följa med. Han satte sig på trappan och väntade på att någon skulle hjälpa honom med skorna och vinkade hej då till mig. Gullunge. Men så förbannad han blev när han förstod att han inte fick följa med. Han skrek och slog mig, men han fick lugnat sig efter en stund =)
 
De har inte hänt så mycket mer idag, eller jo. Jag fick städat stora och lilla skafferiet. Barnen hittade lite gott i de som jag fick muta dem med för att dem inte skulle riva allt...
När pojkarna hade lagt sig tog jag fram dammsugaren och tog ett varv i huset´. Sen fick Leya pyjamas och mat. Hon somnade till flaskan ikväll, de brukar hon inte göra. Efter rapningen la jag henne i sin säng och hon somnade direkt. Inte ett ljud...
 
Liam har fått ta över Elias gamla säng, en med bara stödbräda. Och han sover jätte bra i den. Både middagsvilan och natten går bra.
En fördel är kanske att han inte gillar höjder, så han går inte ur sängen. Han ropar på oss när han vill komma ner =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0