Lördag

Gick upp tidigt. Bosse skulle hjälpa Gun & Gert att flytta från den lilla lägenheten.
Jag fixade och grejade hemma och försökte få iordning på 3 barn och mig själv innan jag skulle åka och hämta Bosse igen. Han fick vänta en stund innan vi kunde komma. Men de är ju så med 3 barn med 3 olika viljor och dem är starka allihop =)

Sen skulle vi åka till Varberg för att hjälpa dem att hitta felet med strömavbrottet i husvagnen.
Men så kom vi på att de var ju ett tag sedan vi åt, så de fick bli en sväng in på Björkäng och äta mat. Jag beställde laxen utan potatis. Och tog sallad istället. Funkade fin fint de.

När vi väl kom till Varberg och husvagnen så hade dem redan hittat felet och åtgärdat de. Så de blev en fika och lek föär barnen.
Sen var Elias så trött så allt gick över styr. Elias puttade till Liam så han for bakåt. Hade Leya stått 10cm närmare hade han ramlat på henne i bilbarnstolen.
De fick bli att han satte sig i bilen tills vi åkte hem.

Fast vi stannade på Coop i Varberg och handlade. Passade på att köpa blöjor, får ju 20% på blöjor där eftersom vi är medlemmar.

Hem och gav Leya mat, hon var jätte hungrig. Och sen fixa grillen och maten. Grillat kött med grönsaker och hemmagjord sås på cream fraish och turkisk yoghurt. Mumms.
Jag mår så mycket bättre i magen sen jag la om kosten. Så bara de är ju bra.

Sen var de läggdags för barnen och jag och älsklingen + Leya satte oss och pustade ut i soffan en sväng. Hyrde en fim från Telia och åt vispad grädde med jordgubbar. Gottit ( Bra med LCHF, maten är GOD )

Kommentarer
Postat av: Martina

Har jag tipsat om att jag har en lchfblogg. Dock oskriven sen länge. Men lite goda mattips iaf. :)

http://lchf-foodforlife.blogspot.com

Kram Martina (dec på fl)

2012-07-01 @ 16:17:56
URL: http://livetnerochupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0