Herbalife

Nu i 2 dagar har jag ätit Herbalife´s produkter. Jag håller på viktminsknings "paketet" nu. Jag har ju som de flesta vet ( dem som känner mig ) en stor övervikt. Jag hoppas verkligen att detta kan hjälpa mig. Jag orkar inte vara överviktig längre, jag vill gilla min kropp och må bra.

Så nu byter jag ut 2 mål mat mot Herbalife shake. Och äter en vanlig måltid på dagen.
I 2 dagar har jag valt att byta ut frukosten och lunchen. Och då har jag tagit ett mellanmål emellan shakarna för att behålla mättnadskänslan lite. Så 2 kokta ägg har de blivit.
Middag blir den "vanliga" måltiden och den äter jag utan pasta, ris, potatis och bröd. Men med grönsaker. En variant av LCHF.

Än så länge känns de bra. Så jag hoppas att de kommer fortsätta lika bra.
De kommer ju bli lite svårare de dagar man är iväg på utflykter med familjen en heldag. Men då får de bli en dag man struntar i shakarna. Man kan ju alltid börja dagen med den iaf =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så duktig som kämpar på! Hejja dig! "tränings"tips när man är ensam hemma med barn och inteq kan ta sig någonstans(såg att cykeln var sönder): kolla in Olga rönnbergs blogg på mama. Hon har massa tips på sånt man kan göra utan redskap och som är anpassat som träning efter förlossningen. Och barnen kan hoppa runt jämte dig utan att det stör:)

2012-07-10 @ 16:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0