Tisdagen

Mådde kanon när jag vaknade. Känndes bra. Skulle gå ut med Elias och skotta all snö som kommit. Men Elias dummade sig så han fick gå ner på sitt rum.
Nu har han inte vart på dagis och då blir de bakslag direkt. Men nu måste vi vänja oss vid dette för jullovet kommer ju snart och då är alla barnen hemma.

Efter att jag skottat halva garageuppfarten och plattorna var jag helt slut. Va tvungen att gå in och lägga mig 5 min. Kroppen hade inte återhämtat sig från måndagen riktigt.

Sen mådde jag fin fint igen.

Fixade middag, lax och potatismos till barnen och broccolimos till mig.
Farmor och Gert kom med Liam och sen åt vi.

Liam bus har börjat att vara tvärtemot. Om jag ber honom att inte kassta leksaker tar han upp den igen och kasstar ännu hårdare. Han kan inte vara på övervåningen och leka för då kasstar han ner alla leksaker för trappan. Busunge.

Jag hade tom energi till att ställa mig och koka risgrynsgröt till barnen till kvällsmat.
Liam la sig 18.30 och sen tittade jag och Elias på julkalendern medans Leya åt vällingen.
Sen la sig dem andra och jag fixade i köket innan de blev lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0