Liseberg

Idag åkte vi till Liseberg för att kika. Så mysigt att gå där och få lite julkänsla.
Mängder i folk och trångt.

Gick och köpte varm choklad till oss och gick runt hörnet för att fika.
Någonstans på vägen där blev jag av med min plånbok. Om jag missade fickan och tappade den på marken eller hur de gick till vet jag inte.
Jag fick panik och ringde Hanna iaf för att få nummer för att spärra mina kort. Bosse letade i skötväskan och vagnen igen och kollade med kiosken men dem hade inte fått in någon plånbok iaf.
Medans jag väntade på min tur till spärrservice gick Bosse igen till kiosken och då hade dem fått in min plånbok. Gud vilken lättnad.
Jobbigt med alla vinterkläder och frusna fingrar så man känner ju inte lika bra.

Sen kikade vi lite mer innan vi gick mot utgången.

Åkte till Bamboo för att äta och Elias åt riktigt bra.
Och höjdpunkten var ju att man fick efterrätt med glass. Och paketet man får när man betalar. Barnen nöjda- föräldrarna nöjda.

Leya fick smaka liiite glass och gjorde sån härlig min. Så hon fick lite till och jag tog kort men då hade hon "vant" sig så minen blev inte lika stark igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0