Ont

Oj oj oj vad ont i kroppen jag har nu. Hur kan man få så ont av att bara sitta still i bilen? Jag kunde ju slappna av och bara vila. Men men, nu är de som de är.

De började lite halv kaotiskt i morse. Alltå allt gick bra här hemma med barnen osv. Inget bråk ingenting. Helt otroligt skön morgon.
Efter att jag lämnat Elias hos dagmamman åkte jag och Liam mot Spekeröd för att hämta upp pappan. Men när jag nästan var där kom jag på att jäklar, bankdosan var jag ju tvungen att ha med mig för att dem skulle kunna avsluta konton osv i swedbank. SKIT! Var ju ganska tajt med tiden som de var. Men de var bara till att vända och åka och hämta den. SKIT IGEN! Och givetvis var de poliser typ överallt så de gick inte att skynda på så mycket heller. DUBBEL SKIT!

När vi väl kom tillbaka var de bara att sätta sig bak och låta Bosse köra =)

Vi kom ca 25 min för sent till banken, känns ju som en bra början... Hmm... Men vi hann med de vi skulle göra, och de var en herrans massa papper att skriva under. Skrev bara på och hoppas att Tobias inte lurade oss =) Hihi

Sen blev de lunch på hotellet innan vi åkte hem igen. Men fy sjutton vilka köer de var i Göteborg. Kom 1 hel timme försent till dagis. Men de var lugnt, ringde Britta och förklarade läget och hon skulle ju ändå vara kvar till 16.
Precis när jag kom så kom även den sista föräldern så Britta kunde gå hem samtidigt.

Jag och barnen var och handlade direkt efter på konsum. Sen hem och nu är Elias ute och leker och jag vilar min kropp. Ajaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0