Ensamma

Nu är jag och Elias ensamma hemma ända tills i morgon eftermiddag. Ska bli mysigt att bara vara han och jag.

Just nu hade han inte tid att mysa med sin mamma, för han var tvungen att hinna och leka med leksaker som han inte kan ha framme när Liam är hemma. Och han ville göra detta ensam. Så då passa jag på att skriva här =)

Vi hade tänkt gå ut i skogen idag, men ett sånt skitväder de är. Regn och blåst. Så de får bli en innemysardag för oss. Om de inte klarnar upp i em.
Man får ju passa på med vissa saker när lillebror inte är hemma, jag klarar ju inte att bära med mig honom i skogen...

Annars ska vi väl se om vi får packat lite med. Också lättare med Elias än med Liam. För Liam packar ju upp de jag har packat och så har vi ju trappan jag måste kånka han upp och ner för =) Men Elias går ju själv så man slipper tänka på grinden osv.

Nä nu åter till lite göromål här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0