SEMESTER

Denna veckan har gått fort. 
Måndag var de regn och rusk. Leklandet passade väldigt bra tyckte vi. 

Tisdagen var vi hemma och stöda och jag jobbade lite. 

Onsdagen spenderades mest i bilen. Elias jag och Theo åkte till Uddevalla. Vi hälsade på Jonna och Lana. Och barnen lekte i polen


Torsdagen var vi i Borås. Handlade lite på rean. 
Jag hade ju köpt sommarkläder åt Theo i strl 80 eftersom de var stort i våras så trode jag att han kunde ha de nu. Men tji fick jag då alla 80 kläder satt tajt och för korta i armar och ben. 
Så 86 fick köpas in nu. Och de var inte mycket Theo kunde ha från Liam då Liam hade 86 på vintern. 

Fredag idag och ett besök på Gekås. Sålde även vagnen idag. Super Vikingen  , Theo åker aldrig i den längre så den stod bara i vägen. Mötte upp denna tjejen i Ullared, samma tjej som köpte bilstolen förra fredagen. 

Elias har klarat veckan hyfsat bra. 


Kommentarer
Postat av: Lisa Karlberg

Vi kommer nog ha samma klädproblem! Julie och Sienna är födda på samma årstid, men Sienna var liten och späd och Julie är en knubbsäl!

2015-07-04 @ 17:15:46
URL: http://lamadjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0