Sjukdomar

Förra veckan började magsjukan härja på dagis/ skola. Jag valde att hålla barnen hemma för att förhindra denna vidriga sjukdom så gott de går. 
( jag har extrem fobi mot kräk ) så i den mån de går slipper jag den helst. Elias har ju skolplikt så han har ju vart i skolan men "peppar peppar" så har vi klarat oss än så länge. Jag är glad och nöjd för varje dag som går utan insjuknande. 

Denna vecka verkar magsjukan lugnat sig och barnen är på förskolan igen, vilket innebär att jag hinner med de jag ska 😊

De är jätte mysigt att ha barnen hemma nån dag då och då och hinna med massa extra mys. Men hela veckor funkar sådär med barn som har energi för 4 pers i en och samma kropp 😊 

Som tur vart så var de fint väder och snö, så barnen har härjat ute och somnat gott om kvällarna 😊

Nu är de dags för ett träningspass innan   Dagen drar igång på allvar


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad jag blir avundsjuk på snön! Här är det bara kallt och blåsigt, och Sienna vill så gärna åka pulka. :(

2015-02-02 @ 12:04:43
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0