När man inte mår bra

När man inte mår bra själv är de svårt att få allt att falla på plats. 

När jag mår dåligt gråter jag lätt. Så fort jag får en motgång som jag inte kan hantera. De är inte lätt att hålla inne. 

Jag har mått dåligt en längre tid, men senaste 6 mån har vart riktigt tuffa. Och de sista 2 månader har vart hemska. 

Jag har fått hjälp, INOM från Göteborg. Vi har möte varje Fredag. De känns bättre. 
Nu ska alla jobbiga bitar rättas ut och jag ska jobba mig stark igen. 

Jag har tagit tag i flera jobbiga saker, tagit kontakt med de personer som fått mig att må dåligt. 

De är en lång väg att gå. Men för att orka kommer jag behöva avlastning, stöttning och hjälp. Och stöttningen får jag från min underbara familj, hjälpen från INOM. Avlastningen hoppas jag på hjälp via INOM med. 

De kommer vara mycket möten, tuffa stunder, gråt och frustration. Men jag hoppas och vill att vi ska nå nya mål, till de bättre. 

Utan dig Frida vet jag inte hur jag skulle orka med situationen nere på förskolan. Utan dig hade jag haft de svårt med hela denna situationen. 
Tack för att du orkar lyssna på mig om och om igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0