Humör

Åh vad härligt de är med ett hett humör. Hihi. 
Alla som känner mig vet att jag har ett sjuhelsikes humör och temperament. Och mina barn har har de med. 
Och när 3 personer har detta humör samtidigt i ett hus kan de gå vilt till. 

På eftermiddagarna när barnen kommer hem från förskolan är Liam jätte trött. Minsta lilla motgång är de full skrik maraton, och med två syskon som gärna retas lite extra med den som är trött/ ledsen så blir de bara värre. 

I em när vi kom hem var ju inget undantag, Liam var trött. Skulle retas med Leya och stänga dörren till källaren. Vilket slutade i att Leyas tå klämdes. Liam skrek, av trötthet, och Leya skrek av att hon fick ont. Liam fick gå på sitt rum nedan jag tröstade Leya. Liam stensomnade under tiden. Men dessa 10-15 min han fick sova gjorde susen mot hans humör 😊

Nu har barnen fixat en myshörna uppe i lekrummet



Alla är sams ( just nu )
Theo härjar runt och jag slappar i soffan. 
Åh vad mys de är med glada barn istället för gap och skrik

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så mysigt!😊

2015-01-29 @ 06:49:30
Postat av: terese

oj vad mysigt det såg ut =)

2015-02-02 @ 09:43:39
URL: http://tesslashes.blogsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0