Semester uppehåll

Bloggen har tagit semester. Men nu är vi igång igen. 

God morgon

Semestern har gått bättre än förväntat. Visst har de vart jobbiga dagar men även bra dagar. 

Vi har gjort lite små utflykter och grejat hemma. Lite som de passat för dagen. 


Borås djurpark har blivit ett par gånger.

Vi åkte även till Skåne några dagar. Hälsade på farfar och Soli. 
Bodde på Fleninge Motell. Jätte mysigt 50 tals inspirerat.  

Vi valde att ha 2 rum, och delade upp barnen.
Dörr nr 8 som ledde till rum A och B
Så gemensam hall, men olika rum och varsin toalett. Helt perfekt. 

Jag hade Liam och Theo hos mig 


En av dagarna åkte vi in till Hesingborg för att ta båten över till Helsingör. Då var Conny och Ann med också. 
Helt underbar dag. Gick runt och tittade massor, satt på uteservering och njöt.







Elias ville inte vara med på kort

Tillbaka i Helsingborg på kvällen åt vi middag på Brooklyn. Helt underbar mat. 



Gänget utom jag då 😊


Connys mat slog alla rekord. Gris knoge med lök och äppelmos. Serverades i stekgrytan 😉

Min mat 
Elias har fått in skåp i sitt rum, och även en garderob






Vi har nya skåp i vårt rum också. 


Som sagt, vi har tagit dagarna som dem kommit och försökt njuta av ledighet. 
Men sista veckan har vart jobbig och vi märker tydligt att de är för lång tid att vara lediga på semestern. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0