Ny vagn

Alltså jag älskade vår Emmaljunga smart duo som jag köpte för några månader sedan begagnad. Rymlig liggdel och sittdel.
MEN Theo vägrade sittdelen. 
Han skriker och vill inte vara i den.

Så nu har vi vart och provat ut en ny vagn åt lilleman, med ergonomisk sittdel. Han ser glad ut och njuter i den. ( 2 gånger har vi provat i affär )

Så i Lördags beställde vi en, som förhoppningsvis kommer nu i veckan. 
En Emmaljunga super Viking med vitt chassi, svart sittdel och Ecco hjul.

Jag älskar vagnar, både nytt och begagnat. Men denna vagn har jag inte hittat på begagnat marknaden så de fick bli en ny.
Denna vagn kan man bygga ut till syskonvagn på längden.
Så om syskonvagnen blir såld, blir denna vagn både enkel och syskonvagn :-)

Idag åkte den gamla vagnen till Holsjunga, så hoppas den kommer till nytta där. 
Så nu finns Emmaljunga scooter och babytravel syskonvagn här hemma, och snart super Viking. 

Syskonvagnen behövs om jag är iväg med alla barnen själv, och scootern och super vikingen om vi går båda tillsammans eller om vi delar barnen. 
Liam åker fortfarande gärna vagn om de finns någon plats ledig, och Leya åker gärna, om inte annat ett måste om man inte ska stanna var 10nde meter och försöka övertala henne gå och inte ligga på marken och skrika. 

De finns fler vagnar jag skulle vilja testa, men har inget behov av dem, så de får vänta eller hoppas över :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0