Helg

Helger bara flyger förbi. 

I Fredags åkte jag och barnen till Askim Göteborg för att köpa en begagnad syskonvagn ( inget fel på den vi har, men Theo vägrar åka vagn om han ligger "under" för han ser inget eller ingen. Leya åker gärna under men får inte plats om Theo ligger uppe. ) Bosse mötte upp oss där 


En babytravel syskonvagn blev de. Den har några år på nacken men älskar den annars. Leya säger att de är hennes och Theos vagn. Så när Liam ville åka innan idag blev hon skit förbannad. Haha

Lördagen spenderade vi i Borås. Gick i lite affärer och åt på MAX hamburgare. Ungarna gillade de och vi hade en mysig dag.

Idag Söndag gick vi en långpromenad på nästan 7km. Helt underbart.



De tog tid, Elias cyklade och Liam sprang. ( åkte vagn också ) fika paus vid Hallevi. 

Barnen va och kände på vattnet, hade vi haft handdukar med hade dem nog badat med :-)
Leya satt på pappas axlar en stund med :-)

När vi kom till infarten till Mjöbäck igen sa vi att vi skulle köpa glass innan vi gick hem och alla barn ville ha. Leya va först att säga att hon ville ha glass. 
Och 2 min senare sov hon gott i vagnen. Och vaknade inte förrän 2,5 tim senare :-)


Bosse klippte gräset på kvällen och jag lagade mat. Medan Bosse fixade de sista ute klippte jag pojkarna och badade alla barnen innan dem la sig. 

En underbar helg. 

Just nu sitter jag och försöker få fina fötter med babyfoot. Ska sitta med plast dockar med nån gel i 2 timmar. Inte lätt att sitta still så länge. 
Men snart är tiden ute.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0