Söndag

Efter frukosten packade jag på pojkarna kläder för att ta en promenad till affären.



 Behövde lite saker till dagens middag. Pannbiff och potatismos. 
De blev dill och gräslök smak på biffarna. Supergoda :-)

Efter promenaden stannade vi ute en stund. 

Öppnade upp sandlådan för första gången och bägge pojkarna uppskattade de. 

Lille Theo har jag vagn träning med. Han gillar INTE vagnen ( lik sin syster som bebis ). 
Somnande på promenaden. ( super trött )
Vaknade i affären och ville inte somna om. 
Väl hemma satt jag på trappen och reste mig och gav nappen tills han slocknade. 
Sen sov han 1,5 tim i vagnen medan vi var inne och fikade



Inte sova vagnen, inte sova vagnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0