Uppdatering

I natt fick vi sova lite mer. Theo åt och somnade vid 21.20 och sen vaknade vid 00 för mat och somnade om. Vid 02.40 var de mat igen och jag var beredd på att han skulle hålla sig vaken men icke, han somnade om och vaknade 05.43. 2 min innan klockan skulle ringa :-)

Sen höll han sig vaken medan syskonen blev iordning gjorda. 

Idag har vi vart på bvc med Theo. Och han har gått ner i vikt. Inget oroväckande men ändå. 
Han vägde 5040gr vid födsel. 4915 när vi åkte hem och veckan efter vägde han samma. 
Idag vägde han 4800gr. Ska tillbaka på måndag igen. 

Idag somnade jag och Theo på soffan medab de andra sov middag. 


Har fått många leenden av Theo idag. Men först nu i kväll fick jag kort på de. De är blixten som gör att han blundar :-)


Theo har äntligen börjat äta lite bättre. Så nu håller vi tummarna att han går upp i vikt. 

Igår den 15 Januari fyllde min bror Björn år. Och säger dubbel grattis till honom. Han blev nämnligen pappa för första gången på sin födelsedag. En liten Erik kom till världen 3510gram och 51cm. Säger givetvis grattis även till Therese. Otroligt bra kämpat. 

Nu ska jag gå och lägga en snarkande Theo, han ligger mot min axel efter mat just nu. 

Kommentarer
Postat av: Fia

Men så söt =)

2014-01-26 @ 23:12:32
URL: http://sofsan.se
Postat av: Fia

Men så söt =)

2014-01-26 @ 23:18:58
URL: http://sofsan.se
Postat av: Fia

Men så söt =)

2014-01-26 @ 23:19:05
URL: http://sofsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0