God morgon

God morgon Fredag.

Har haft en riktigt härlig natt. Theo åt kvällsmålet 21.15 och då åt han 100ml ( dubbelt så mycket som han brukar ) sen somnade han på mig i soffan. La han i sin säng 22.10 där han sov vidare. 

Kl 02 vaknade han igen för mat, men hade lite svårt att somna om själv så han fick sova bredvid mig. Sen vaknade han när klockan ringde 05.30. 

Idag hade jag tänkt att jag skulle åkt upp till Ljungskile. Men med en klass 1 varning enl vädret så hoppar jag detta.

Nu sitter jag med lite frukost och nyhetsmorgon. Ska ta och städa idag. Jag har verkligen försökt att inte tänka på städning utan har prioriterat barnen, matlagning och sömnen nu i 2 veckor. Men nu står jag inte ut längre. Dammtussarna jagar mig. Hua. 

Ha en trevlig Fredag alla läsare och vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0