Ej hemgång

De blir ingen hemgång för oss idag. Theos infektions prover hade stigit. Inte så läkaren var orolig, men han vill inte skicka hem oss. 
Nya prover ska tas i em så får vi se vad de säger. 
Har dem höjts yttrrligare är risken stor att vi blir inlagda på NEO för att få antibiotika. Och han pratade då om någon vecka. 

Ska jag ligga på sjukhus en hel vecka till kommer jag gå under. Ok, Theos hälsa går ju givetvis före ALLT. 
Men de är så långtråkigt på sjukhus. 

Finns ju ingenstans att sitta och amma. Bara sängen eller en trästol. Sitter som en kratta och har dunder ont i armar redan. Vill ju hem till sitt och bara njuta och komma in i rutiner. 

Theo matchar napp och kläder :-)





Kommentarer
Postat av: Lisa

Trist att ni inte får åka hem! Har du ingen bra ljudbok du kan lyssna på medan du väntar?

Svar: Jag har tv på rummet och iPad. Så de går fint ändå. Bara de att jag saknar dem där hemma. Väntar på provsvar nu så får vi se vad dem visar
Livet på Marsvägen

2014-01-02 @ 18:16:18
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Anonym

Så himla söt man kan vara då ♡
Synd att ni inte fick åka hem. Förstår om du längtar hem. Men passa på att bara vara och vila massor för sen när du kommer hem är det slut med det;) då börjar livet igen.
Allt man jämt måste göra som inte alltid är så roligt ;)

Kram

2014-01-03 @ 00:18:58
Postat av: Therese

Konstigt....mitt namn kom inte med.
Men du kanske såg att det var jag :)

Svar: Hihi nä de såg jag inte :-). Men nu vet jag :-)
Livet på Marsvägen

2014-01-03 @ 08:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0