Trötter

Idag har jag vart sjukt trött. 
Kom upp ur sängen 6.20 och pojkarna skulle ha fika med sig till dagis idag. 

Men förmiddagen gick ändå ok. Var hos psykologen med förskolepedagog, specialpedagog och rektor. 
Psykologen informerade om vad vi pratat om dessa månader och hennes uppfattning om Elias. 
Och pedagogerna hade ungefär samma uppfattning så de är ju bra. 

Nu ska vi bara hitta ett bra sätt att jobba med honom. Att få honom motiverad osv. 
De kommer ta tid, men förhoppningsvis bra i slutändan. 

Men att vara hos psykologen tar sjukt mycket energi. Ändå idag var de inte jag som pratade utan psykologen. Jag var liksom bara med. 

Jag sov middag i 3 timmar !!!
Helt sjukt. Elias somnade en stund och sen var han på sitt rum och lekte. 
Dem små sov, länge. Vaknade av att Liam ropade på mig 15.20. Haha så de var ju bara att ta sig upp och hämta dem. 

Middagslagningen? Nä de blev de inte idag. Missat att plocka upp mat ur frysen och hade ingen ork eller lust att fixa mat idag. Så de fick bli att åka till Överlida och hämta pizza. 

Idag kom bussen som skulle hämta upp saker till Vitryssland också. Så vi tog med oss våra 5 ullaredspåsar med kläder och lämnade de på väg mot Överlida. 
Kul att kunna hjälpa de behövande med saker som ändå inte används här hemma. Som bara ligger och tar plats till ingen nytta.

Barnen tyckte de var mys mitt i veckan med pizza. 
Liam var hulligan efter maten och bara busade. Leya var gulligan, haha hon var så söt och busig. Hon älskar ju att gå i lådorna i hallen och ta på sig mössor osv inne ( ute vill hon inte ha mössa på sig )
Och allt ska vara hello Kitty helst ( titty ). Hon tog en tunn mössa, solhatt och Elias keps på sig och gick runt och flummade här hemma. Skrattade och pekade på sitt huvud. Liam var avundsjuk på Kitty mössan så han letade också upp en Kitty mössa och gick runt med. 

Elias var inte tyst en minut från maten tills han gick och la sig, så nu är de så skönt tyst här hemma. Tror jag ska gå och lägga mig. Hela kroppen skriker efter mer sömn. 
Så jag spelar nog in Greys Anatomy som har dubbel avsnitt idag. För somna lär jag ju göra :-)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Nä, vad sött att hon kan säga hello kitty! :)


2013-10-10 @ 19:59:18
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0