Socialen

Känns så bra med den handläggaren jag fått på socialen. Man har hört så mycket negativt om socialen om både de ena och de andra. 
Och jag känner bara positivt just nu. 

Detta är säkert för att jag gjort en ansökan själv och att jag vill detta. Men ändå. 

Så nu jobbar vi snabbt, v. 49 planeras de att utredningen ska vara klar om allt går enl vår planering som vi gjorde idag. Men de gäller ju då att förskolan kan innan dess med. Och att psykologen har tid. 

De är mycket som ska falla på plats nu innan bebisen kommer. De är möten hit och dit. 

Psykologen, socialen, dagis, bvc, barnmorskan osv. 
Veckorna är bokade de dagar som barnen är på dagis. Hoppas rektorn kan godkänna Liams extra timmar snart så finns de fler dagar att boka. Haha.
De är de jobbiga med att ha barnen 7-12. De finns liksom inte många timmar att göra saker på ( möten ). 

Och in emellan allt detta försöker jag få till vardagen, pyssla med barnen och allt vad de innebär. OCH få ordning på E igen. Tror de börjar komma tillbaka igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0