2 år

Igår var de 2 år sedan hon valde att inte finnas kvar i vår familj. 2 år och jag kan fortfarande inte glömma. Jag har gått vidare, men ibland kommer tankar och man grubblar lite extra. 
De går lättare och lättare att tänka bort, men när man är gravid och känslor och hormoner styr ens kropp mer eller mindre så är de svårare. 

Elias pratar inte längre om henne, de kan komma nåt ibland sådär men inte hela tiden som de var innan. Vilket är skönt för innan blev jag påminns hela tiden om henne.
Liam var bara 8 månader och har ingen aning om vem hon är. Leya har aldrig träffat henne och de kommer inte bebis heller att göra. 
Lite tråkigt för henne kanske att inte få träffa sina barnbarn, men hennes beslut. 

Tyvärr har även min pappa "lämnat" vår familj. Lång historia men de var väntat så egentligen är jag inte förvånad. 
Trist dock

Nä nu ska jag sluta grubbla :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0