Vikt

Jag har missat att skriva om min viktresa. Men de stod still ett tag och känner inte att de behövde uppdateras. Nu har de dock hänt grejer. Jag känner min kropp rätt väl. Känner när de händer saker och inte.
Ställde mig på vågen och 1.5kg är borta nu. Så skönt att kroppen äntligen börjat jobba igen.
Nu har jag gått ner 7,5kg och de känns så underbart.

De jag ändrat den senaste tiden är smöret. Har alltid 1-2 msk smör extra i såsen på min tallrik. Jag har hittat mitt sätt som fungerar för mig. Jag mår bra i kroppen ( trots massa övervikt ) jag ska ner dem, men jag mår bra.

De får ta tid. Sålänge jag mår bra. Ingen stress. För stress hämmar viktnedgången.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat! Kör på i din takt..!

2013-03-15 @ 07:52:38
Postat av: Hanna

Bra jobbat! Kör på i din takt!

2013-03-15 @ 07:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0