Uppdatering

Har vartr dålig på att uppdatera nu ett tag. Har inte haft lusten. Har vart lite deppig av olika anledningar men som kommer lösa sig så inget att grubbla över.
 
Jag har mått smått illa sen i början på mars. Vissa dagar mer och vissa mindre men inte sjuk. Och nej jag är inte gravid. Men men. De går väl över de med.
 
Bilen:
Ja de är ett kapitel för sig. 1 månad har jag vart utan min älskade seat. Men snart är den hemma hos mig igen.
Tack Gert för all hjälp med bilen, hade vart svårt för mig att lösa på egen hand.
Volvon i all ära. Den är bra att köra och en kanon extra bil. Men så trångt med barnen. Blev ju bättre när vi fick kopplat ur airbagen men jag är van vid bra utrymme med min bil.
 
Funderar på hur jag ska göra med dagis och Leya osv. Men hon kommer nog inte börja dagis. Inte ännu iaf, kommer söka efter vårdnadsbidrag för henne och ha henne hemma. Jag har ju inget jobb att gå tillbaka till ändå. Jag har ju kontoret, men de kan jag ju göra med Leya hemma. De gör jag ju nu. De som inte hinns med på dagen görs ju på kvällen. Flexibelt och bra.
 
Annars rullar de mesta på här hemma. Vissa dagar är upp och vissa ner. Men så är de väl för dem flesta antar jag.
 
Snart påsk. Vad gör ni? Firar ni på något speciellt sett?

Vi har ingenting planerat. Barnen får påskägg, de är den enda tradition vi har. Hade vart kul att ha andra traditioner. Men jag vet inte vad de skulle vara.
 
Nu ska jag sätta mig med en stor mugg ( glas ) kaffe och titta på Holby City. Höjdpunkten på dagen, alla barnen sover ( ligger iaf ) och mamman får lite egentid tills E kommer ner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0