Shopping dag

Imorse efter jag lämnat pojkarna på dagis begav sig jag och Leya till Ullared. Helt utan tidspress, så vi gick i lugn och ro och kikade på allt vi skulle ha. De mesta skulle till kontoret ( japp, denna gången fick jag med mig de hem med )
Leya bestämde takten, blev lite gnällig runt 10.50 så då passade vi på att gå upp och äta lunch och sen fortsatte vi den sista biten. Hittade inga mattor med dem måtten som vi behövde så hoppade över dem.

Passade på att handla på ica i ullared innan vi åkte hem, fast jag vet inte om jag gillade den affären. Tror den i Mjöbäck är snäppet bättre trots mindre utbud.

Hämtade hem ett paket från schenker på väg hem med.

Bosse kom hem tidigt idag. Så han fick hämta pojkarna. Och efter middagsvilan gick vi hela familjen på en promenad. Jag hade ju glömt köpa yoghurt, vilket Liam påminde mig om vid mellanmålet, så vi passade på att köpa de. Elias ville så gärna äta pizza idag när vi var ute på promenad. Så de gjorde vi ( dem ) jag tog en kycklingsallad.

Sen var barnen såå trötta så de spelades över en hel del innan vi fick dem i säng.
Jag var helt slut och somnade 19.15 i soffan. Skulle bara sova till 20 så jag kunde se på gladiatorerna. Men jovisst 21.15 vaknade jag. Haha
Så nu ligge jag och tittar på farmen och kommer nog somna i pausen igen.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0