Date

Igår var jag på date med min sambo. De var verkligen längesedan vi var iväg bara vi två. Jo, vi var ju på julbordet 8 dec och sov på hotell. På något sätt glömmer jag den dagen eftersom vi båda blev magsjuka på natten. Var mer jobbigt än rogivande =)
Innan de var de 25 dec 2010 som vi var på bio senast bara vi. Jag hade då en dag kvar till bf med Liam. Och då var de mest oro ifall värkarna skulle börja på bion. Haha
 
Men igår iaf.
Farmor kom vid 13.30 för att passa barnen. Dem sov när hon kom men dem små vaknade ganska snart efter. Liam var så nöjd när farmor kom och tyckte inte alls att de var jobbigt att vi åkte. Farmor är hans favorit, nja Gert är nog mer favorit, men de är inga problem att lämna barnen iaf.
 
Vi åkte vid 14.10 mot Borås för att gå till Jensens Buffhus och äta. De blev 3 rätters en dag som denna.
 
Förrätt:
Räkcoctail- underbart god. Jag tog 1/4 del av brödet
 
Huvudrätt:
Whiskeybiff- bytte whiskeysåsen mot en bea, och tog en coleslaw istället för pommes
 
Efterrätt:
Ljummen chokladkaka med mjukglass och nötkross. ( här blev de rikligt med kolhydrater )
 
Min mage mådde därefter. Och ja, jag skulle hoppat över efterrätten men när man är ute så sällan så ville jag ha. De var ett val jag gjorde, och till viss del ångrar.
 
Sen gick vi och tittade på bio. Mördaren ljuger inte ensam. Den var ok. Men ingen film jag skulle rekomendera om någon frågade mig om filmval.
 
Hemma hade de gått bra också.
Tack så jätte mycket Gun och Gert för att ni passade barnen för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0