Veckan som gått

Nu har de gått en vecka sen första mötet med psykologen för Elias. Veckan har vart allt annat än bra.
Allt har förstorats upp och vart bråk och tjuriga miner om allt.

Elias har väckt dem små sent på kvällen, så dem har vart jätte ledsna och svårt att somna igen.
Han har väckt dem runt 5 på morgonen igen, vilket har resulterat i jätte trötta små med väldigt gnälligt humör.

Detta har gjort att jag har vart på dåligt humör och med alla gravid hormoner har jag bara suttit och grinat några timmar om dagen.
Har vart helt slutkörd rent ut sagt.
E har fått flytta ner till källaren igen sen helgen. Och de har gått över förväntan. Han sover bra både på natten och på vilan. Han är piggare och på bättre humör.
Ingen som han "måste" väcka när han vaknar.

Hoppas de fortsätter så när han får de nya rummet.

Imorgon är sista mötet med psykologen för Elias. Känns lite tungt att de är semester nästa vecka för vi har inte hunnit prata om hur vi ska handskas ned E. Och med 4 veckor hemma utan dagis känns de lite stressande tycker jag. Men jag är iaf inte ensam så vi löser de säkert på något vis. Jag hoppas att psykologen har satt ihop något efter semestern som kan vara till någon hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0