Vägg

På Söndagen hände de en hel del. Reglarna sattes upp och gips skivor skruvades på plats. En omgång spackling på plats med.
Pojkarna badade i polen en stund och Leya när jon hade vaknat.

Idag åkte jag till Varberg och lämnade Liam till farmor och Gert. Tog med mig Leya så blev de lugnare för farfar och pappa att jobba.
Liam ska sova i husvagnen för första gången.

När jag kom hem från Varberg och Ullared gick jag på och började slipa fönster karmen i Elias nya rum och dörrkarmen.
Sen en omgång med grundfärg.

Sen gick jag på och slipade i Liams rum och målade grundfärg där med.
Sen var de paus och kvällsmat innan en omgång grundfärg till målades. Bosse körde en omgång i Liams rum och jag i Elias rum.

Jag är helt slut så nu måste jag sov.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0