Lördag

På Lördagen tog vi en lugn morgon med Jonna och Lana. Elias var på toppen humör ( NOT ) så mitt humör var därefter. Förlåt Jonna.

Sen när Jonna och Lana åkte vidare mot varberg satte vi oss i bilen och åkte till Björketorp på marknad. Men herregud så dammigt. Parkeringen var på en stor åker och de rök om allt. Vi var kålsvarta när vi åkte därifrån.
Dem hade helikopter på plats och ville man åka med en tur fick man betala 300kr för vuxen och 200kr för barn. Aldrig i livet att jag skulle lägga den pengarna på de.
Sen blev de en tur till Varberg. Men de var något event där så de var knökat i folk så vi valde att hoppa över att gå där.

Åkte till Björkängs havsbad så barnen fick bada och fika innan vi åkte till Björkängs vägkrog och åt middag.

När vi kom hem var de lagom att lägga barnen.

Jag snöt mig flera gånger under kvällen ( allergi ). Och de var svart ( ursäkta info ) men då förstår ni att de danmade i björketorp. De kan inte h vart hälsosamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0