Mat

Att de ska vara så svårt att komma tillbaka till bra matvanor. Jag blir tokig. I sommar har de gått åt skogen, så efter semestern skulle jag komma tillbaka och de har inte gått alls.
4kg+ nu och jag mår inte bra i kroppen.

Jag har fått molande värk i alla leder igen, vilket jag hade lyckats få bort innan genom att äta bra mat. Känns typ som om kroppen vore inflammerad.

Nu MÅSTE jag ta tag i detta. Kommer vara jätte jobbigt en period men de får vara de. Hälsan måste ju komma i första rum. Men jäkla sug efter nåt att stoppa i munnen hela tiden. Måste hålla mig sysselsatt hela tiden.

Till middag idag blev de pannbiff med stekt lök, gräddsås , blomkål och rödbeta.
Helt ok och hoppas suget håller sig borta ikväll med.

Ang rödbeta. Har ni testat att koka färska rödbetor någon gång? Så jäkla gott. Inlagda rödbetor kommer jag inte ha hemma mer sålänge de går att få tag i färska. Mmm säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0