Höst

Nu har hösten verkligen kommit. Kallt och ruggit på morgonen och jackan måste på.

Ska gå upp och kolla vilka ytterkläder som behövs införskaffas. Liam tar ju över de mesta från Elias så de är ju Elias och Leya som behöver. Och bebisen, har bara overaller från strl 62.

Elias och Leya behöver även byta strl på sina garderober. Elias kommer upp i strl 122 nu och Leya 86. Tyvärr har jag inte mycket som Leya kan ta över från Liam.

Behöver verkligen komma mig till Ullared.
Helgerna är de så mycket folk så jag drar mig för att åka dit då. Och att åka på vardagen känns så stressigt när man ska hämta pojkarna kl 12.
Innan sommaren kunde jag ju åka med alla 3 barnen och de funkade. De vågar jag inte längre, för utbrotten kommer för tätt hela tiden nu när man är iväg.

Åhh vad jag vill att vardagen ska vara lättare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0