Fika

Idag blev vi överbjudna till grannarna på mellanmål/ fika efter barnens vila. Mysigt.
Barnen lekte och vi satt och prata.

När vi gick hem igen fixade vi middag. Ugnsbakad torsk med äggsås. Ungarna åt med god aptit.

Så mycket jag ville hinna med idag som jag inte hann. Eller nja, hunnit skulle jag gjort om jag prioriterade annorlunda. Men prioriterade att vila med barnen för att inte få så ont i fogarna på em som jag får om jag håller igång hela dagen.

Psykologen ringde med. Fick reda på att E måste göra en läkarundersökning hos bvc's läkare innan utredningen fortsätter för att utesluta att de är något medicinskt som gör att de är som de är. Så fick flytta på tiden till psykologen för att läkarundersökningen ska göras först.

Så den 9, 10, 11 september är förmiddagarna bokade. För att bo på landet innebär att de blir en del resor så fort man ska göra något. 2 dagar i Svenljunga och en dag i Skene.

Måste ändra tider på dagis med. Liam måste gå en extra dag och Elias en dag mindre.
Jo men skönt att de händer saker iaf. Känns som hjälpen kommer lite närmare iaf.

Nu ska jag lägga mig strax, kroppen trötter idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0