Dagis

Idag gick vi en promenad ner till dagis. Fint morgon väder. Trodde att de skulle vara svårare att lämna idag än vad de var. Eftersom L har vart hemma länge trodde jag han ville med hem igen. Men när jag sa att jag och Leya skulle gå hem igen så sprang L till fönstret och skulle vinka.

De hade gått bra med L idag. Men med E hade de vart utbrott med jämna mellanrum. Så fort han inte får som han vill.
Är på ett sätt glad att de faktiskt är samma på dagis. För då vet jag att de inte bara är jag som gör fel.

Hämtningen gick bra också. Blev faktiskt förvånad över de, var beredd på gap och skrik.

Väl hemma la sig dem små och jag och Elias la oss på soffan och tittade på Alla vi barn i bullerbyn. Jag somnade, tror E somnade en liten stund med.

Nu är E ute och leker och jag har lasagnen i ugnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0