Söndag

Planeringen ändrades efter frukost idag. Jag och Elias åkte till Ullared mesans dem små sov och pappa bytte däcken på bilen.
Hittade en hel del fynd och nödvändigheter som vanligt.

Leya har ju växt ur strl 74 ganska fort, så nu är de byte i garderoben som gäller.
Har skickat efter från H&M och Kappahl och så hittade jag lite på Ullared idag.
Hittade även jacka och överdragsbyxor till henne så att även hon kan vara med ute och inte alltid bara sitta i vagnen.
Nu behöver hon ett par skor, hittade ett par som Liam hade, men dem var alldeles för stora, men funkade när hon satt stilla.

När vi kom hem gick vi ut och drack kaffe. Barnen lekte och sen fick vi bytt presseningen Över sandlådan.

Jag är trött och har ont i kroppen. Undra om jag håller på att bli sjuk eller om de bara är. Tiden får utvisa.

Vann en ny Bingolott idag på Bingolotto. Alltid något


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0