1 års kontroll

Idag var jag, Liam och Leya på bvc. Leya skulle på 1 års kontroll.
Jag har ju vart osäker på om Leya har vattkoppor eller inte så jag ringde innan. Så Viktoria kom ut och tittade på henne innan vi gick in.
Men de var inte vattkoppor. Så vi gick in.

Leya väger nu 8610gr och är 73,5 cm. Doktorn klagade på vikten igen, samma som de vart sen hon var 4 mån.
Men vad ska jag göra då? Hon äter 2,5port gröt på morgonen, lunch, mellis, middag och välling på 250ml vatten.
Jag kan inte proppa i henne mer för då kommer hon spy upp allt.

Hon är en glad och nöjd tjej som absolut inte ser liten ut. Hon ser välmående ut.

Sen fick hon sprutor i benen med. Och jag kan ju säga som så att Leya vägrade titta på doktorn sen. Hon skrek åt honom.
Liam stod bredvid och kramade Leya medans han stack henne. Goa Liam. Han skällde ut doktorn när han gjorde Leya illa med sprutorna.

Leya blev väldigt trött efter bvc besöket så hon somnade i bilen hem. Lilla gumman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0