Telia

Är så trött på Telia så jag kan spy.

Först så tappade dem bort våran flyttanmälan, så vi fick göra en ny. Då skulle de kopplas in den 27 April. Men de kom inget bredband då.
Sen fick vi ett nytt datum då de skulle kopplas in men icke. Gahh. Efter många samtal till Telia så fick vi reda på att de beror på att svärmors bredband inte var urkopplat? Och dem hade sagt till om flytt osv. SUCK TELIA!!!! Men så i Fredags lovade hon på Telia att dem skulle koppla ur deras bredband och koppla in vårt idag ( Måndag 7 Maj ) Men nope, inget bredband. Bosse ringde igen. Och 9 Maj ska dem koppla in de. Gahhh vad trött jag blir.

Alltså, jag har ett mobilt bredband till datorn så jag klarar mig. Men vi har ju ingen tv som funkar, eftersom vi har bredbandstv, och vi har heller inte fått våran hemtelefon eftersom vi har en bredbandstelefon. SUCK igen.


Har funderat lite på hur Telia kan ha så många kunder? Vi har haft mycket krångel med telia vid varje flytt vi gjort. Inget roligt alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0