Städning

Igår påbörjade jag städningen på mellanplan efter att ha packat up allt som fanns på mellanvåningen. Dammade och röjde.

Idag fortsatte städningen av golven efter att ha lämnat Elias på dagis och Liam till farmor och Gert. Hann precis klart golven innan de var dags att åka och hämta Elias, passade på att slänga återvinningen med innan vi åkte vidare till farmor.
Tog en kopp kaffe och barnen lekte lite.

Sen gick vi till hotellet och åt middag, dem har buffé med 3 olika rätter och efterrätt med kaffe varje dag för 69kr. Så de tycker jag är helt ok =)

Väl hemma somnade Liam direkt, han var jätte trött. Elias la sig uppe och kikade på en film, tror dock att han somnade en liten stund, även om han förnekar de.

Jag och Leya har legat här nere och myst. Och jag har fått igång bredbandet så nu har jag en fungerande dator OCH TV.
Har ju inte haft Tv sen vi flyttade hit, de har ju vart film som har gällt om man inte suttit vid datorn =)

Men jag har inte riktigt haft tid att sitta vit teven iaf då jag har plockat och donat och försökt få vardagen att gå ihop med 3 barn och hushållet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0