Sömn

Tänk vad kroppen är inställd på att behöva sömn. Leya sover 3-4 tim i sträck på natten innan hon vill ha mat igen. Vilket jag tycker är helt ok eftersom hon faktiskt bara är 2 veckor gammal.

Jag har ju alltid haft svårt för att somna, så de har mest vart att jag legat och vilat under graviditeten. Men nu, nu somnar jag så fort jag lägger mig ner. Jag hinner inte ens tänka på hur dagen varit osv som jag är van vid. Och jag vaknar inte förräns Leya gnyr till eller om de spränger i brösten, de gör de om hon inte vaknar efter 3 tim. Haha.

Ang sprängande bröst, igår hade jag så ont i höger bröst på utsidan, rädd för att de skulle vara mjölkstockning. Kunde knappt lyfta upp armen och kännde mig allmänt kass under dagen. Var extra noga att Leya åt på den sidan och i natt så släppte de. Så de var nog en början till mjölkstockning. Jag har iaf skickat efte bröstvärmare från apoteket nu, så dem ska komma i morgon. Dem var ju slut på apoteket i Svenljunga när jag var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0