Helgen

Jonny fyllde 35 år och hade öppet hus så vi åkte dit på eftermiddagen. De bjöds på pastasallad, kyckling och skinka. Och så hade Hanna gjort tårta =)
Jätte gott var de. Barnen skötte sig ganska bra, trots lite insidenter.

Runt 18 tiden kom de rätt så många så då åkte vi hem igen, märkte på både E och L att dem var trötta och för att inte riskera för mycket utbrott pga trötthet så var de bäst att åka hem =)

Sen hyrde jag och Bosse en film på teven, hmm undra om den var bra? Typ 30 min in i filmen somnade jag och sov mig igenom den. Jaja, jag var också trött.

Söndagen kännde jag mig fortfarande rätt trött och sleten, Leya hade vaknat varje 1,5tim för mat. Och detta pga att hon bara åt på ena sidan vid mattillfällena, sen somnade hon och ville inte ha mer.

Efter frukosten gick vi en promenad, vi skulle gå till sjön och titta men de gick inte att gå den vägen med barnvagnar så vi vände och gick till lekplatsen istället. Jag och Leya gick hem för att fixa iordning fika och så gick vi tillbaka till killarna.
De var ju riktigt gott väder
När vi sen gick hem skulle killarna vila, Leya sov redan och jag började med maten. Kyckling gryta och ris.

Vi satt ute och åt och de var helt underbart, förutom att E hade vaknat på fel sida och var super grinig och ingenting var bra.
Efter maten packade B iordning Liams saker som han skulle ha med sig till farmor. Och jag körde dit honom. Han ville inte riktigt till en början, de var gråt och missnöjdhet. Men jag följde med in en stund så han började leka och sen var de inga problem =)

När jag kom hem igen drack vi kaffe och Elias cyklade runt på altanen tills de var läggdags. Sen hyrde vi en film, och givetvis somnade jag ifrån den med. SUCK! Men de är tur man får hyra den 20 tim, de innebär att jag kan se klart den sista halvtimmen idag istället =)


Kommentarer
Postat av: Ruina - tre barn under två år

Vad var det för filmer ni hyrde?

2012-05-21 @ 12:04:24
URL: http://ruina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0