Bvc

Idag har jag vart till Svenljunga till Bvc med Leya. Eftersom jag var folkbokför i Ljungskile när Leya föddes så skickades pappren dit efter att vi kom hem från BB. Så de blev lite senare besök på bvc än jag räknat med, eftersom dem inte fått pappren.

Men hon går iaf upp bra i vikt
4710g tung och 55,5cm är lillan nu. Stora tjejen

Känns riktigt bra med amningen nu med, hoppas att de kommer fortsätta lika bra. Men så bra de känns denna gången har de inte gjort med dem andra två. Så jag hoppas de håller i sig.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skönt att lillan går upp och att amningen funkar fint! Glad för din skull för det är verkligen inte roligt när det krånglar.

Angående Telia!!!!!!!!!!!! Hur j*vla svårt ska det vara....man undrar ju. Har många ggr undrat samma sak, hur dom kan ha så många kunder. Vi bytte sist vi flyttade. Var så trött på dom.

2012-05-08 @ 08:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0